svar på alla kommentarer.

KommentarTid Anonym om äntligen klar med bilden.:
ful !!!!!!!!!!!!!!!!!!

svar: jaha, jag tycker att den ser bra ut presic som jag !

Marianne :) om äntligen klar med bilden.:
sjuttongubbar, har du ritat den ?

svar: ja de är jag som har ritat den :)
och jag blev faktiskt riktigt nöjd.

Anonym om därför fixade jag ny blogg.:
fyfan va mobbad, vafan använder du för språk? jädrans xd?
kommer du får 80-talet eller?
snälla väx upp, hur gammal är du ? 14.. 
och du måste hem när pappa riger, HAHAHA roligaste jag har hört på länge :P

svar: är du en anonym sak som har hittat min blogg. fattar ni inte att ni förstör mitt liv :(!

Marianne :) om därför fixade jag ny blogg.:
ooh elina va kul vi hade, vi får ta och göra om de där!

svar:
ja ! de måste vi :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0