därför fixade jag ny blogg.

hej allihop!
jag kom just hem. jag har vart och träffat marianne. sen ringde pappa. så jag var tvungen att gå hem.
pappa. du är så jobbig ibland! men du är ändå världens mest älskade och BÄSTA pappa!
jag har ju fixat ny blogg nu. och många av mina bloggläsare har frågat mig på olika ställen. t:ex msn
om varför jag har tagit bort den gammla. jo de är för att jag inte orka med dom där jädrans jobbiga anonyma som skriver så dumma grejer, och jag hoppas dom inte får tag på denna blogg nu. för att jag älskar verkligen att blogga ! och jag vill inte att dom ska hindra mig !
nu ska jag gå på bättre tankar. och ta och teckna lite kanske. eller vad tycker ni?
ha det så himla bra nu. tills nästa gång vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Marianne :)

ooh elina va kul vi hade, vi får ta och göra om de där!

2011-02-08 @ 19:40:15
Postat av: Anonym

fyfan va mobbad, vafan använder du för språk? jädrans xd?

kommer du får 80-talet eller?

snälla väx upp, hur gammal är du ? 14..

och du måste hem när pappa riger, HAHAHA roligaste jag har hört på länge :P

2011-02-08 @ 19:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0