svar på alla kommentarer.

KommentarTid 
! om i love you:
HAHAHAHHAHAHAHHAHAAHHAAH MARTIN MORNING!
DU ÄR SÅ MOBBAD...........
svar : varför är jag så mobbad ? jag är mig själv. försök du också med det. ska du se att ditt liv blir bättre.

08 Februari, 20:34  
mimmie om svar på alla kommentarer.:
ni passar bra tsm !!!!

svar:  åå! tack så mycket mimmie.
08 Februari, 20:29  
tor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33 om svar på alla kommentarer.:
den förra kommentaren råkade jag bara skicka!
elina, sen lekis har jag ringt hem till dig för att få höra din röst. När du svarar "Elina Axelsson." Det är underbart, hela mitt liv kretsar omkring dig.
Du vet i skolan när jag berättade att jag skrev dikter och alla skrattade? Alla utom du. Sen den dagen har jag alltid drömt om att få bli din kille.
här är en dikt som jag skrev nyss:

elina. vilket underbart namn, elina den fina. jag drömde om att vinna dig, hoppades att du älskade mig. nu är du verkligen min tjej. NU VET FOLK ATT JAG INTE ÄR GAY!! elina i mitt hjärta. elina i min hjärna, elina, elina, elina, den fina..
JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333

svar:  gud va gullig dikt. jag blir ju tårögd. jag älskar dig så mycket tor. finns ingen annan som betyder lika mycket som du gör. jo förutom min familj, fast du betyder ju mest på ett annat sätt såklart.
vi ses imorgon i skolan. puss älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0