i love you

tor kularksen. du betyder så mycket för mig. ända sen lekis har jag gillat dig. när vi körde ryskaposten i sommras och vi pussades under eken. de var en härlig känsla. jag älskar verkligen dig Tor, du är mitt allt. jag trodde aldrig att frågan som du gav mig nyss skulle komma fram. du är den ända jag drömmer om att få, och nu har min dröm gått i uppfyllelse. lämna mig aldrig, då brister mitt hjärta, det kommer bli ett svart tomt hål. som aldrig kommer läka. och hålet kommer bara ropa efter dig och ingen annan, ingen annan kommer in där. bara du Tor Kularksen.
i love you

shit ! jag måste skynda mig nu, martin morning börjar nu. hörs vid nästa blogg tillfälle. hejdå!

Kommentarer
Postat av: !

HAHAHAHHAHAHAHHAHAAHHAAH MARTIN MORNING!

DU ÄR SÅ MOBBAD...........

2011-02-08 @ 20:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0