sorry.

oh sorry ! att jag inte har bloggat så mycket altså. jag har vart lite upptagen med mamma och tor. jo mamma målade av mig. som hon ska ha som projekt till sitt album. hon tycker jag har ett sånt underbart leénde, fast de tycker ju nästan alla. och så träffa jag tor, och vi snacka och åt middag. men de gick snett. för vi börja prata om gammla tiden då vi bråka en gång och då blev vi lite sura på grund av de. men strunt i d gammla tiderna. jag älskar ändå dig tor. idag var mamma och pappa jätte gulliga, dom hade gjort gröt med majs till mig för jag sa att jag ville ha de. jag älskar verkligen mina föräldrar. som får mig att känna mig som en prinsessa "fast de är jag ju redan".
bloggen, jag älskar verkligen dig också. kan ju berätta allt för dig. de är ju hela galet sjukt. de är liksom som en öppen dagbok. och jag vågar skriva ut alla mina känslor, och allt om mitt liv. så underbart.
nu kanske de är dax att lägga sig.
sov bäst. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0