förlåt Tor..

Tor jag kan inte beskriva mina känslor för dig. jag lever för dig. mitt hjärta bultar för dig ! och jag älskar dig. men hur ska jag kunna säga detta ? jag har lixom förändrats, jag är inte elina axelsson. jag är tiep WB elina Fjortis Axelsson. inte alls samma människa. och jag har så starka känslor för dig, men vet inte om jag vill vara ihop. för jag gillar en kille som är en WB fjortis och han frågade om jag ville röka med han. och sen fråga han om jag skulle följa med ut på fest. och de kommer säkert bli jätte kul. så jag måste tyvärr dumpa dig. för de kommer bli nått mellan mig och ___ haha ja alla bloggläsare. de får ni reda på lite senare, de behöver inte gå så fort. men älskade tor. du älskar mig så himmla mycket så bryt inte ihop, utan stå på benen så ska du se att de blir bättre. sluta tänk på mig, för jag tänker inte på dig. jag  tänker på ____ ah :D
men hejdå tor ! hej ____ <3
HEJ WB FJORTIS - HEJDÅ ELINA AXELSSON.

Kommentarer
Postat av: tor

elina, jag hatar värklien dig!!! trodde det skulle vaa viiii förallti men jag hadde fn fel. elina fyf**********n för dig, din s*bba!!!!!!!!!!!!

2011-02-26 @ 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0