de har lixom vart som en blogg paus ?

hejsvejs bloggen !
shit jag har inte bloggat på as länge. men har vart upptagen med alla kompisar. A, asså alla mina kompisar säger att jag är WB fjortis och de betyder att man är en wonderful beautiful fjortis, så jag har ändrat på mig och på min personlighet! JAG ÄLSKAR BARA MIG SJÄLV. så nöjd över mitt underbara utseénde. asså idag i skolan kom skolans fjortisar till mig och sa att jag var en riktig WB fjortis, och så fråga jag va de va, och då sa dom de. asså jag visste inte att dom tyckte jag var underbar? dom som lixom har retat mig ett tag. men glad för de iallafall.
men om ni läser bloggen så ska ni veta att ni är riktiga WB fjortisar och så underbara ! jag hoppas bara att WB betyder de. ha de bra så länge. kramhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0